כמה יעלה לנו בטון מוחלק?

עלות בטון מוחלק נקבעת על פי פרמטרים שונים ביניהם: כמות העבודה, מיקומה, הרכב התערובת, הדקורציה עבורו ועוד. בטון מוחלק מועדף רבות על ידי בעלי נכסים ובתים בזכות היתרונות שהוא מביא עימו. הוא חזק, נעים  ובטוח לדרוך עליו, נאה, משתלב היטב בסביבה, קל לתחזוקה ועוד. הוא מיועד לחללים פנימיים ולסביבה חיצונית. חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע רב.

עלות בטון מוחלק – זולה יחסית לריצוף

עלות בטון מוחלק איננה יקרה כמו שנהוג לשלם עבור ריצוף של אריחים. המחירים נעים בין 100 ל 300 ₪ למטר מרובע כולל ההחלקה והגימור הנדרש. נהוג לייצור רצפות, מדרגות, משטחים חיצוניים כולל שבילים ועוד. מדובר על חומר גלם מוכר ואהוב וההחלקה אך מוסיפה לו מראה מיוחד. הוא משתלב היטב עם חומרים בהם נוהגים לשלב בתוך בתים. כך מתכת, עץ, אבן, זכוכית, חרס, קש, בד, פלסטיק ועוד. ניתן לבחור גוונים שונים ולעטר בדקורציה כולל צריבתו. המבחר הנ"ל מאפשר גמישות רבה למעצבים היכולים לבחור קווי עיצוב מודרניים, קלאסיים, כפריים, אקלקטיים ועוד. על משטחים חיצוניים ניתן לעמיד ריהוט גינה, להתקין פרגולות, להניח מתקני משחק ובר ביו קיו ועוד.

יישום מהיר

יישום בטון מוחלק נחשב למהיר וקל יחסית. במידה וקיים משטח קודם מרוצף יש לפרקו ולפנות את האריחים. יש ליישרו, להדקו ולנקותו משאריות חומרי בניה ולכלוך. השלב הבא הינו יציקה. כאן משתמשים בתערובת מיוחדת הכוללת מלט וחול בכמות רבה יותר מאשר זאת נועדה ליציקת עמודים, תקרות ועוד. היא מונעת סדקים וניתן לעבד אותה ביתר קלות. יש לפלס ולחכות לייבוש המשטח. לאחר מכן, מפזרים ידנית אבקה מקשרת בגוון הרצוי. כאן מגיע שלב הליטוש באמצעות הליקופטר עם להבים. לסיום מורחים סילר שנועד לאיטום ולשיפור עמידות.

שירות מקיף

חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקיף הכולל ייעוץ, ביצוע מושלם, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים.  הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לטובת כל לקוח.

עלות בטון מוחלק

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

תמונות מהשטח

עוד בנושא

מדרגות בטון מוחלק

מדרגות בטון מוחלק היא הבחירה הראשונה של אנשים בשנים האחרונות. הבטון המוחלק שבימים עברו היינו רגילים לראות רק בחניונים, מוסכים ושאר מבנים תעשייתיים היום משולב

קרא עוד »

בטון מוחלק לבית

בטון מוחלק לבית הוא לוקסוס אשר לא שמור לעשירון העליון בלבד. הטרנד העכשווי הכי לוהט בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות בשנים האחרונות הוא תחום הבטון המוחלק.

קרא עוד »
×

שיחת ווטסאפ

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן