בטון מוחלק, האם חייב ליצוק?

יציקת בטון מוחלק נעשית בשלבים ובתהליך מסודר. התוצאה הסופית הינה בטון חלק נאה מאוד בגוון נבחר. המשטח שנוצר עמיד מאוד ונעים לדרוך עליו. הוא מיועד לחללים פנימיים כמו גם לחצרות וגינות. חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע רב.

יציקת בטון מוחלק – באמצעות הליקופטר

יציקת בטון מוחלק חייבת להיעשות על ידי מומחים לנושא. התהליך נעשה בשלבים. במידה וקיים משטח קודם מרוצף יש לפרקו ולפנות את האריחים. בשלב הבא, יש לייצור משטח ישר מהודק ונקי משאריות חומרי בניה או לכלוך אחר. לאחר מכן, יוצקים את הבטון. מדובר על תערובת בטון שונה ממה שמשתמשים לטובת יציקת עמודים וכדומה. היא כוללת מלט וחול בכמות רבה מה שמאפשר עיבוד נוח שלה. היא גם מונעת סדקים. מיד לאחר היציקה יש לפלס את עד לגובה הרצוי. במשטחים חיצוניים כולל שבילים נהוג להשאיר שיפוע של 2% לטובת ניקוז מים. עתה ממתינים לייבוש כמעט סופי. לאחר מכן מפזרים אבקה מקשרת בצורה ידנית הכוללת את הגוון הרצוי. לאחר מכן, מחליקים באמצעות הליקופטר הכולל כנפיים ולהבים המבצעים את ההחלקה. בסוף התהליך מורחים סילר שנועד לאיטום, להחלקה ולשיפור עמידות.

משטח נאה

בטון מוחלק משתלב היטב עם חומרים אחרים בהם נהוג להשתמש בבתים. כך, עץ, מתכת אבן, זכוכית, בד, קש ועוד. האפשרות לבחור גוונים שונים ולצייר על המשטח דוגמאות דקורטיביות רבות מספקת למעצבים גמישות רבה בתכון המרחב הפנימי. הם יכולים לבחור קווי עיצוב כפריים, מודרניים, קלאסיים ועוד. בכולם ישתלבו היטב משטחי הבטון המוחלקים. על חיצוניים ניתן להעמיד ריהוט גינה, להתקין פרגולות, להניח מתקני משחקים או בר ביו וכיוצא בזה.

חברה בעלת מסורת

חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ביצוע נקי עם גימור מושלם, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים ועוד. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים ומרוצים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לטובת כל לקוח – חדש או חוזר.

יציקת בטון מוחלק

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

תמונות מהשטח

עוד בנושא

בטון מוחלק חוץ

בטון מוחלק לחצרות

אם בעבר הלא-רחוק שימש הבטון רק כחומר בסיס לבנייה של שכבות פנימיות ונסתרות של המבנה, כך שרק מבנים כמו מבנים תעשייתיים אשר בהם לא נתנו

קרא עוד »

בניית ממדים

מטרתו של הממ"ד – המרחב המוגן הדירתי – היא לספק הגנה לדיירי הבית מפני התקפות טילים, פצצות, וגם מפני גזים רעילים. הממ"ד משמש תחליף יעיל

קרא עוד »
×

שיחת ווטסאפ

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן