החלקת בטון מחיר

בטון מוחלק מחיר למטר הוא הזול ביותר מבין כל שאר חומרי הריצוף הנמכרים בשוק כגון: פרקט, דק, פורמייקה, שיש או חרסינה וזאת מכמה סיבות שאותן נפרט בקצרה בהמשך המאמר. בתקופה האחרונה הביקוש לבטון מוחלק הוא בלתי נתפס, מעצבי פנים, אדריכלים ואדריכלי נוף בוחרים כבחירה ראשונה לעצב בעזרתו בתים, משרדים, גינות וחצרות מפני שעם זאת שהוא הזול ביותר, הוא מעניק את המראה המרהיב והיוקרתי ביותר.

מדוע בטון מוחלק מחיר למטר זול כל כך בהשוואה לשאר החומרים לריצוף?

בטון מוחלק מחיר למטר זול מפני שעלות החומרים זולה, זמן תהליך העבודה הוא קצר ביותר אשר נמשך בין יום אחד לשלושה ימי עבודה ומצריך מספר מצומצם של כוח אדם על מנת לבצע את העבודה. בנוסף, החומר עמיד ביותר וצורתו, איכותו וחוזקו יישמרו לאורך שנים רבות. בטון מוחלק הוא החומר המצריך את התחזוקה הקלה ביותר ומספיק העברה של מטאטא או מקסימום מעט מים על מנת להחזיר לו את הברק והיופי למצב כמו חדש במהרה. אי לכך, המחירים בשוק נעים בסביבות ה – 200 ₪ למטר רבוע בעוד שריצוף רגיל יכול להגיע למחירים של 370 ₪ ומעלה מה שאומר שבטון מוחלק זול בכמעט כחצי מאשר ריצוף בחומרים אחרים. יחד עם זאת, לעתים המחיר יכול להשתנות בהתאם לגודל יציקת בטון המוחלקת ולעובי עם עוד מספר פרמטרים.

שלבי העבודה ביציקת הבטון

  • השלב הראשון יהיה הקמת התשתית והיסודות והשטחת ואיזון השטח על ידי פלס לייזר חדשני.
  • על המשטח אשר יישרנו ושטחנו נפרוס רשת ברזל ומעליה ניצק את הבטון.
  • בעזרת מכשיר פוליש הנקרא הליקופטר בשל דמיונו למסוק בעל להבים נפלש את הבטון ונעבור לשלב הבא.
  • ניתן לבטון זמן מה לנוח ולהתייבש ולאחר מכן לחרוץ חריצים על מנת שיהיה לו מרווחים קטנים אשר יישמרו עליו מפני סדקים.
  • לאחר הקידוח של החריצים נרטיב את הבטון על מנת שלא יתחמם יתר על המידה.
  • בשלב זה והאחרון אנו נמלא את החריצים שחרצנו בחומר אוטם ומעליו חומר הנקרא סילר אשר את צבעו וגווניו נבחר מראש והוא החומר אשר יעניק את המראה המבריק והכל כך יוקרתי לבטון. כמו כן, הסילר יישמור לאורך שנים על הבטון מלחות ורטיבות ובכך ימנע עובש ופטרת.

יש מי שידאג לכם

חברת 'החלקות החלקות' עושה עבודות בטון מוחלק מחיר למטר מהזולים בשוק אך ללא התפשרות על המקצועיות ואיכות החומרים והעבודה. מאחורינו ניסיון של למעלה מ – 20 שנה ואלפי פרויקטים ולקוחות מרוצים. צלצלנו אלינו עוד היום ובתוך זמן קצר גם אתם תוכלו ליהנות מרצפת בטון מודרנית מהממת.

עלות בטון מוחלק

עלות בטון מוחלק לא רק שמשתלמת מבחינת המחיר, היא תחסוך לכם גם זמן, טרחה וכאבי ראש רבים. בכל העולם כבר יודעים טוב, עיצוב בשילוב בטון מוחלק בעל מראה תעשייתי אשר משתלב בצורה נפלאה עם העיצוב המסורתי זה הטרנד הכי לוהט היום בעולם העיצוב והאדריכלות. מעצבי פנים ואדריכלים מאוהבים בחומר, עד כדי כך שהם מעצבים איתו לא רק ללקוחות שלה, אלא גם להם עצמם. אז מה יש בו ומה יתרונותיו? הכל במאמר שלפניכם. רק אל תאמרו שלא אמרנו לכם, יש מצב טוב שאחרי שתקראו גם אתם תרצו לעצב מחדש.

עלות בטון מוחלק משתלמת מכל חומרי הריצוף האחרים

אז כפי שפתחנו וכתבנו, עלות בטון מוחלק היא חלק יחסי לכל מה שתחסכו, והנה על קצה המזלג הסיבות לכך. אלו הם היתרונות שבעבודה איתו:

  • זמן עבודה קצר: עבודות ריצוף עם חומרים מסורתיים כגון: פורמייקה, חרסינה, קרמיקה, שיש וגרניט לוקחות זמן רב ויכולות להימשך לעתים שבועיים, תלוי במקצועיות והזריזות של איש המקצוע. בטון מוחלק לעומת זאת מייבש ומתקשח מהר לכן על העבודה להתבצע מהר ועל ידי מומחים וגם בעניין זה, לעבודה שכזאת נדרש פחות כוח אדם. עבוד נכונה ומדויקת לא תיקח מעבר ליומיים – שלושה.
  • מחיר נמוך: כפועל יוצא מזמן העבודה הקצר וצוות מצומצם יותר אשר מצריכה העבודה עם הבטון גם המחיר ירד בהתאם. בנוסף, עלות הבטון המוחלק זולה בעשרות מונים מחומרי הריצוף השונים אשר הזכרנו קודם.
  • תחזוקה: הבטון המוחזק דורש מינימום תחזוקה, הוא דוחה אבד, הוא מאד חזק ועמיד בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים ודור רק אחת לכמה שנים בחומר הנקרא סילר, אשר אוטם אותו, שומר עליו ונותן לו את הברק שלו.

לסיכום, השילוב של החומר בעיצוב הפנים או החוץ משתלם במיוחד ועוד לא התחלנו בכלל לדבר על מראהו המרהיב הסוחף רבים לשלב אותו בביתם, משרדם או חצר ביתם.

לעבוד עם הטובים ביותר – עלות בטון מוחלק

כבר למעלה מ – 20 שנה שאנו בחברת 'החלקות החלקות' מתחייבים ומקיימים ללקוחותינו את השירות, האיכות, המקצועיות והאמינות בדרגות הגבוהות ביותר עם עלות בטון מוחלק במחירים שווים לכל כיס. העבודות שלנו מתבצעות במהרה באמצעות המכשור המתקדם בעולם והניסיון שצברנו במהלך השנים. פנו אלינו ואנו נדאג שגם המשרד, הבית, הגינה או שבילי הגישה אליכם ייראו מדהים.

בעבר, היינו נתקלים בבטון מוחלק בעיקר במוסדות ציבוריים או לכל היותר במלונות יוקרה. מסיבה זו, רבים נוטים להאמין כי פתרונות בטון מוחלק הם יקרים. למעשה, ההיפך הוא הנכון. ניתן ליהנות מהפתרון הייחודי הזה בביתך במחירים שאינם עולים על כל עבודת ריצוף אחרת ולעתים קרובות, אפילו נמוכים יותר. "החלקות החלקות" מזמינה אותך להתוודע למחירים הטובים ביותר בשוק ולהפיק את המיטב מהאפשרויות העומדות לרשותך בפרויקט העיצוב הבא שלך.

אנו תמיד ניצבים בפני הדילמה הזו. מצד אחד, אנו רוצים לשלב בבית שלנו חומרי גלם איכותיים ולהשקיע בעיצוב שלו. חשוב לנו שהבית יגלם את מי שאנו וישרת אותנו על הצד ביותר. מצד שני, לעתים קרובות היוקרה הזו מגיעה עם מחיר גבוה. למרבה המזל עלות בטון מוחלק מאפשרת לך ליהנות משני העולמות – יוקרתי ומשתלם.

בטון מוחלק חוץ

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

תמונות מהשטח

החלקת בטון מחיר משתלם

החלקת בטון מחיר קטן לתוצאות גדולות. הטרנד הכי לוהט היום בעולם עיצוב הפנים והאדריכלות הוא הבטון המוחלק. מה שהיינו רגילים לראות פעם רק בחניונים, מוסכים ומבנים תעשייתיים נכנס בשנים האחרונות בהתחלה למלונות בוטיק, מסעדות ומשרדי הייטק היום כובש בסערה גם את השוק הפרטי כאשר יותר ויותר אנשים בוחרים להכניס בעיצוב הבית, הגינה או החצר שילוב של בטון מוחלק בעיצוב. עד כדי כך פופולרי השילוב של הבטון בעיצוב שחברות הצבע המובילות בעולם בכלל ובארץ בפרט התחילו לייצר צבעים בגוונים המדמים בטון לאנשים אשר לא רוצים להשקיע ביציקה שלו. הבחירה בבטון מוחלק נובעת מכמה סיבות והעיקריות שבהן הן זמן העבודה הקצר, החומרים הזולים יחסית לחומרי ריצוף אחרים ובעקבות אלו גם חיסכון שלעתים יכול להגיע לכדי חיסכון של חצי מהמחיר של ריצוף רגיל

החלקת בטון מחיר ויתרונות

כפי שפתחנו ואמרנו, בחירה ביציקת בטון והחלקתו תחסוך לנו הרבה כסף, זמן ובעיקר כאבי ראש. כאשר מדובר על החלקת בטון מחיר יכול לנוע בין 180 ₪ עד לסכומים של 350-400 ₪ בעוד שממוצע המחירים הרגיל של עיצוב בחומרים אחרים כגון קרמיקה, שיש, חרסינה או פורצלן אשר עומדים על 350 ₪ בממוצע הנמוך שלהם. מה שלרוב יקבע את המחיר יהיה ההכנה הדרושה לביצוע העבודה. כאשר מדובר באזור חיצוני הדורש הכנה מרובה של הקרקע המחיר יעלה בהתאם. כמו גם משתנים של עקירה של שיחים ועצים, החלפת הריצוף הקיים במידה וישנו כזה וכמו כן איסוף הפסולת יזניקו את המחיר למעלה. אולם, אם מדובר רק בחיפוי של יציקת בטון על ריצוף קיים המחירים יהיו זולים בהרבה. בנוסף ובניגוד לריצוף קלאסי שבו זמן העבודה יכול לקחת בין עשרה ימים לשבועיים ביציקת בטון מוחלק מדובר על זמנים קצרים בהרבה הנעים בין יומיים לשלושה בשל אופי העבודה והעובדה שיש לטפל בזריזות בבטון לפני שיתייבש על מנת שיהיה ישר וחלק ככל הניתן.

החלקת בטון מחיר - יש על מי לסמוך

בחברת 'החלקות החלקות' בייסודו וניהולו של עלאא טאהא אנחנו מתמחים כבר למעלה מעשרים שנה בתחום של החלקת בטון מחיר שווה לכל נפש. בעזרת כוח אדם מקצועי, מנוסה ובעל יידע רב, אנחנו נגיע עם המכשר המתקדם ביותר ונעשה עבורכם את העבודה בזמן הקצר ביותר מבלי להתפשר על האיכות. פנו אלינו לייעוץ ללא עלות או כנסו לאתרנו וראו את תיק העבודות שלנו. המוטו שלנו הוא מקצועיות – חד וחלק!

בטון מוחלק מחיר למטר

בטון מוחלק מחיר למטר משתנה בהתאם לאופי העבודה. החל מגודל השטח, מיקומו המדויק – בין אם בפנים ובין אם בחוץ, בחירת הצבע של הבטון ועוד – דגשים אלו ואחרים יקבעו את המחיר שתשלמו עבור המשימה. לקבלת פרטים נוספים בנושא, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת 'החלקות החלקות'. חברה מובילה זו מתמחה בעבודות בתחום החלקות בטון. לאורך השנים, החברה שיתפה פעולה עם מגוון לקוחות – הן מהמגזר הפרטי והן מהמגזר העסקי. בין אם מדובר בחניה, שביל גישה, מרפסת או חצר – כדי לשדרג ולשפץ אזורים אלו, יש לפנות אל המומחים.

בטון מוחלק מחיר למטר – בהתאם לדרישות הלקוח

השימוש בבטון מוחלק הינו משמעותי ואף מומלץ ביותר. זאת לאור יתרונותיו הרבים. בהתאם, אין זו הפתעה מדוע אנשים כה רבים פונים לגורמים המוסמכים, ומבקשים לשדרג את סביבת המגורים והעבודה שלהם. מעוניינים גם אתם לבצע זאת? בצדק! בבואכם להתעניין בעבודות בטון מוחלק מחיר למטר ישפיע על העבודה הסופית. כלומר, לפי גודל השטח בו תתבצע עבודת ההחלקה בבטון, כך תשלמו את המחיר. כמו כן, ישנה חשיבות למקום בו תתבצע החלקת הבטון – בין אם בחוץ: בגינה, במרפסת לא מקורה, חצר, פארק, גג ועוד; ובין אם בפנים: בבית, במשרד, במפעל ועוד. כך או כך, כאשר אתם פונים אל חברה מקצועית, מנוסה ומיומנת – אתם מבטיחים תוצאה ברמה הגבוהה ביותר. מעבר לכך, שיתוף פעולה זה יבטיח כי תעמדו בתקציב הרלוונטי עבורכם – מבלי לחצות אותו ולשלם על "הפתעות" כאלו ואחרות.

כמה עולה מטר בטון מוחלק?

לבטון מוחלק יתרונות רבים – והמחיר שלו הוא אחד הבולטים מבניהם. כמו כן, פתרון זה מחזיק בעמידות בפני כימיקלים, הוא מגיע במגוון עיצובים ועוד. למידע נוסף, ניתן לפנות אל חברת 'החלקות החלקות'. חברה מובילה זו נוסדה לפני למעלה מ-20 שנה, והיא מציעה שירות בסטנדרט חסר פשרות. כמו כן, צוות העובדים מעניק יחס אישי ואדיב לקהל לקוחותיו.

מחיר בטון מוחלק

עלות בטון מוחלק מתבססת על מספר פרמטרים עיקריים. בבואכם להתעניין במחיר, עליכם לענות על מספר שאלות: האם עבודה זו תתבצע על האדמה או על שטח אחר? מהו גודל השטח המיועד לעבודת הבטון המוחלק? ומהו העיצוב המועדף עליכם? בהתאם לכך, ניתן יהיה לקבל הצעת מחיר למשימה. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר עם חברת 'החלקות החלקות'. חברה מובילה זו הוקמה לפני למעלה מ-20 שנה. מאז ועד היום צוות המומחים של החברה מציע שירות איכותי לקהל הלקוחות הגדול – הן מהמגזר הפרטי והן מהמגזר העסקי.

עלות בטון מוחלק מתבססת על מספר פרמטרים

מתעניינים בעבודת בטון מוחלק? עלות העבודה מושפעת ממספר פרמטרים. נציין את חלקם כעת: לאיזו מטרה נדרש מלאכת הבטון המוחלק? האם עבור התעשייה? החצר ליד הבית? החניון של בניין המשרדים? או שמא עבור מטרה אחרת? מהו גודל השטח בו תתבצע העבודה? בין אם מדובר ב-100 מטר, 300 מטר, 500 מטר או יותר – היבט זה ישפיע על מחיר העבודה. מהו הציוד הדרוש לעבודה? ומהו ניסיונם של צוות העובדים והכשרתם?

עלות בטון - פרמטרים

בהתאם לנקודות אלו, תקבלו הערכה מדויקת בנוגע לעלות העבודה. נדגיש בשלב זה, כי עלות החלקות הבטון תשתלם בהמשך הדרך. זאת, לאור יתרונותיה הרבים של עבודה זו. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא לפנות אל חברה מקצועית ולהסתייע בשירותיה. בהצלחה!

עלות מטר בטון מוחלק איכותי

בטון הפך לאחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר, ואין זו הפתעה כלל. החל מחניונים, חצרות וגינות, מרפסות, בנייני משרדים, קניונים ועד מפעלים – מקומות רבים נהנים מבטון מוחלק. מתעניינים גם אתם בפתרון זה? בבואכם להזמין עבודה זו, יש לבחון מספר פרטים חשובים: החל מעלות העבודה, איכות העבודה ואופן הביצוע שלה בפועל, שימוש בציוד הרלוונטי וחומרי הגלם הרלוונטיים ועוד – נקודות אלו יש לבחון מול חברה מקצועית. עובדיה המנוסים של חברת 'החלקות החלקות' ישמחו לענות על כל שאלותיכם, ויענו על דרישותיכם במלואן – ובהצלחה רבה.

החלקת בטון מחיר

עבודת החלקת בטון מחיר תקבע בהתאם למספר פרמטרים. כמו מה למשל? החל מסוג השטח הרלוונטי וגודלו, השימוש בצבע, יציקה בכמות הדרושה, שימוש בסילר וכן הלאה. כך או כך, על מנת לוודא כי העבודה מתבצעת כהלכה, וכי אתם נהנים ממחיר אטרקטיבי, ניתן לפנות אל חברת 'החלקות החלקות'. חברה זו הינה מהמובילות בארץ בתחום החלקות הבטון. חברה זו, אשר נוסדה לפני יותר מ-20 שנה, מציעה מגוון שירותים בתחום עיסוקה. כמו כן, צוות עובדי החברה משרת קהל לקוחות מגוון – ועונה על דרישותיו על הצד הטוב ביותר.

החלקת בטון מחיר – שיקולים

ריצוף על ידי החלקת בטון הינו פתרון פופולרי, כאשר יותר ויותר אנשים מתעניינים בפתרון זה. בין אם לצורך ריצוף גינות וחצרות של בתים, מרפסות, משרדים, מפעלים, חניונים ועוד – בזכות החלקת הבטון יתקבל מראה מרשים. בבואכם להתעניין בעבודות החלקת בטון מחיר רלוונטי, רצוי להבין על מה מתבסס התשלום.

החלקת בטון מחיר – דרכים לביצוע החלקות בטון

ראשית, נדגיש כי ישנן דרכים שונות לבצע את החלקת הבטון. החל מהחלקת בטון באמצעות הליקופטר, החלקת בטון ידנית, יציקת בטון צרוב, צריבת בטון ועד מריחת סילר על הבטון המוחלק – בהתאם לאופי העבודה, כך יקבע התשלום. כלומר, לשימוש בציוד הרלוונטי, משך זמן העבודה ועוד – היבטים אלו נלקחים בחשבון לצורך המחיר. כך או כך, על מנת לוודא כי העבודה מתבצעת כראוי, וכי המחיר אכן הוגן, יש לפנות אל חברה מקצועית. צוות עובדים המיומנים בביצוע החלקת הבטון יסייע לכם רבות – כאשר תקבלו תמורה מלאה לתשלום.

מחירי החלקת בטון מפתיעים - החלקות החלקות

לצקת בטון, לעבד ולעצב אותו, כך שיראה מרשים על כל משטח – מדובר בעבודה למומחים בתחום. בין אם עבודה זו מיועדת לבתים פרטיים, בנייני דירות, מבנים ציבוריים, חניונים או שמא מדובר במקומות אחרים – על מנת לוודא שהפרויקט מתבצע כהלכה, מומלץ ליצור קשר עם חברת 'החלקות החלקות'. חברה זו מציעה עבודה איכותית מהמעלה הראשונה, כאשר צוות עובדיה הינם מנוסים, מיומנים ואמינים.

בטון מוחלק מחיר למטר משתלם במיוחד

בטון מוחלק טומן בחובו הזדמנויות רבות לחיסכון בעלויות. העמידות והחוזק שלו מאפשרים לך לחסוך בעלויות תחזוקה ותיקונים. גם במתחמי החוץ, מדובר בפתרון חסכוני ונוח. במקום להוציא הון על גינון או על עבודות איטום יקרות עבור ריצוף הגינה, כל שיידרש ממך הוא עבודת יציקה חד פעמית שתימשך לא יותר משלושה ימים ולעולם לא יהיה עליך לדאוג שוב לריצוף במשך שנים. מעבר להפחתת העלויות הנלוות, גם מחיר התקנת הבטון המוחלק הוא משתלם במיוחד. אנו צפויים לשלם עבור בטון מוחלק מחיר למטר מהנמוכים ביותר לעומת פתרונות אחרים מבלי להתפשר על האיכות. המשטח המבריק הזמין בשלל גוונים ומרקמים, יאפשר לך להכניס מגע של עיצוב יוקרה במרחבי החוץ או הפנים שלך במחיר נוח מאי פעם.

איכות השירות בראש סדר העדיפויות

אנו ב"החלקות החלקות" רוצים להעניק לך את החוויה הטובה ביותר לכל אורך תקופת השימוש במוצרים והשירותים שלנו. כדי להבטיח שאכן כך יהיה, אנו מלווים אותך משלב הייעוץ הראשוני ועד לסיום כל העבודות. בשקיפות מלאה ובהתאמה מדויקת לצרכים שלך, אנו מאפשרים לך למצות את המיטב מכל פתרונות הבטון הנדרשים עבורך. דרכנו, יהיה באפשרותך לשלב עבור בטון מוחלק מחיר למטר תחרותי ומהנמוכים בשוק. למידע נוסף, ניתן לפנות אלינו באתר כעת.

החלקות החלקות - מקצוענים בעלות בטון מוחלק

לעתים, מגיעים הרגעים המרגשים והנדירים הללו בבחירת חומר גלם לעיצוב הבית, שאנו מגלים שהפתרון הפרקטי, היפה והיוקרתי ביותר, הוא גם אחד המשתלמים ביותר. בטון מוחלק ללא ספק מעניק לך את ההזדמנות הזו. לצד שלל היתרונות הבולטים שלו, הוא מציע מחיר מותאם למגוון תקציבים ומספק פתרון איכותי לטווח ארוך. צוות "החלקות החלקות" ישמח לסייע לך להתאים את פתרונות הבטון ליכולות וההעדפות שלך ולמצות את המיטב מחומר הגלם שהפך ללהיט החם ביותר בעיצוב הבית.

מקצוענים בעלות בטון מוחלק

במקום להוציא הון על ריצוף שיהיה עליך להחליפו בעוד כמה שנים, או להשתעבד לעבודות תחזוקה וחידוש, הגיע הזמן לעבור לחומר גלם נוח ויעיל שיעמוד לרשותך לאורך זמן. כשזה מגיע להפחתת עלויות, אין ספק שניתן להפיק עם בטון מוחלק מחיר למטר נגיש ונוח יותר מחומרי ריצוף רבים אחרים. אם נעבוד עם אנשי המקצוע הנכונים, נוכל ליהנות מהטוב ביותר מבלי לקרוע את הכיס. ישנן סיבות רבות לבחור בבטון מוחלק כפתרון הריצוף במבנה שלך. הוא עמיד, חזק ובעל אפשרויות עיצוב מגוונות. אם עד לפני כמה שנים פתרון זה יושם בעיקר בבתי יוקרה או במבנים מפוארים כמו מוזיאונים או בתי מלון, כיום אנו רואים יותר ויותר בתים פרטיים בהם מתבצעות עבודות החלקת בטון. על אף שמדובר בחומר גלם איכותי ואמין, הוא למעשה אינו כל כך יקר. "החלקות החלקות" מזמינה אותך לקבל הצעת מחיר משתלמת עבור החלקת בטון במבנה שלך וליהנות מכל היתרונות מבלי לחרוג מהתקציב שלך.

החלקות החלקות - חיסכון בעלויות

כפתרון עמיד וחזק, בטון מוחלק מציע ללא ספק הזדמנויות רבות לחיסכון בעלויות. במקום להשקיע הון בעבודות תחזוקה, החלפת אריחים או וקס ופוליש כל תקופה, יש לך משטח חזק שאינו נשחק ושומר על מראהו לאורך שנים רבות. לצד היתרונות הללו, ניתן להשיג כיום עבור שירות החלקת בטון מחיר משתלם במיוחד ולרוב, הוא עשוי להיות נמוך מרוב פתרונות הריצוף האחרים.

נשמח להציע לך עבור החלקת בטון מחיר מותאם לתקציב

לקראת עבודת בנייה או שיפוץ, אנו עשויים לגלות שהעלויות הולכות וקופצות. על אף שהגדרנו תקציב ברור מראש, נראה שהגבולות שלנו נפרצים שוב ושוב וכי משימות רבות יקרות משציפינו. לאורך כל התהליך, נחפש הזדמנויות לצמצם את העלויות שלנו. כשזה מגיע לפתרונות ריצוף, אין ספק שבטון מוחלק יכול להעניק לנו הזדמנויות נהדרות לעשות זאת. ניתן כיום להשיג עבור החלקת בטון מחיר נוח מאי פעם ולרצף את כל הבית או החצר עם גימור מבריק ובשלל צבעים גם בתקציב מצומצם. והחלק הכי טוב? אפילו לא מדובר בפשרה על האיכות. בטון מוחלק ישרת אותך לאורך שנים וניתן להתאימו למגוון עיצובים בקלות.

נהמומחים שלנו עומדים לרשותך בכל עת

העובדים שלנו המלווים אותנו שנים רבות ב"החלקות החלקות" הם סוד ההצלחה שלנו. הניסיון רב השנים שלהם וההכשרות אותן הם עוברים באופן תדיר מיושמים בכל עבודת בטון. כדי לקבל עוד היום עבור החלקת בטון מחיר שיאפשר לך להישאר במסגרת התקציב שלך, אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר שלנו.

עלות בטון מוחלק היא ממש לא מה שחשבתם

מגוון האפשרויות העיצובים הוא רחב מאוד. ניתן כיום ליצוק בטון מוחלק במגוון צבעים ומרקמים שונים וליישם בכל אחד מהחדרים שלך יציקת בטון בסגנון קצת אחר. כך נוכל לקבוע את האווירה שנרצה בכל אחד מהחללים שלנו. בהתחשב בעובדה כי עלות בטון מוחלק היא נוחה יחסית, האפשרויות שלך יהיו גמישות ופתוחות יותר.

פתרון אידיאלי לחדרים רטובים

כדי להנות ממראה מפואר ודמוי שיש במקלחות שלך, שווה לבחון את האפשרות של בטון מוחלק. כחומר גלם עמיד וחזק עם איטום ברמה גבוהה, הוא ישמור על מראהו גם לאחר חשיפה ממושכת ללחות. משטחי הבטון המוחלק יישארו מבריקים וחלקים ללא סדקים, פגמים או שחיקה גם לאחר שנים רבות וזוהי דרך נוחה ומתאימה לתקציב לתת מגע ייחודי לחדרים הרטובים שלך.

ההתקנה מהירה ופשוטה

יתרון בולט נוסף בעבודה עם בטון מוחלק הוא שחומר הגלם מאפשר לך לסיים את העבודה במהירות וללא כאב ראש מיותר. להבדיל מרוב עבודות הריצוף שעשויות להימשך 10 ימים ואף יותר, בטון מוחלק ניתן ליישם תוך יומיים-שלושה. צוות "החלקות החלקות" יעמוד לצידך לכל אורך הדרך ויבצע את כל העבודות במהירות וביעילות. לקבלת פרטים נוספים על עלות בטון מוחלק ולהזמנות, ניתן ליצור קשר באתר שלנו כעת.
שקופית קודמת
שקופית הבאה

עוד בנושא

שביל בטון מוחלק

שביל בטון מוחלק

הדבר החם ביותר כיום בעולם עיצוב הפנים הוא החלקות בטון. אם בעבר הדרך הפופולרית ביותר לריצוף הייתה באמצעות מרצפות כמו שיש או קרמיקה, כיום בטון

קרא עוד »
×

שיחת ווטסאפ

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן