רצפת בטון מוחלק

כאשר מדובר בריצוף הבית, הגינה, המשרד או כל משטח אחר, רצפת בטון מוחלק מחיר הזול ביותר וזמן העבודה הוא הקצר ביותר. בטון מוחלק הוא הטרנד הכי צעקני ופופולרי כיום בעולם העיצוב. יותר ויותר מעצבי פנים, אדריכלים ואדריכלי נוף בוחרים בו לעיצובים של חללים שונים. אופן העבודה המהיר, החומרים הזולים והמראה המבריק המדהים והעכשווי לא משאירים מקום לספק, הבטון המוחלק זה הדבר הכי חם שיש כיום לשוק העיצוב להציע. במאמר הבא נסביר בקצרה על תהליך העבודה מתחילתו ועד המוצר המוגמר.

רצפת בטון מוחלק מחיר נמוך למראה יוקרתי

כאמור, רצפת בטון מוחלק מחיר נמוך מאד ביחס למה שאנחנו מקבלים. חלק מהיתרונות כפי שציינו הם המראה המרהיב, המחירים הזולים וזמן העבודה הקצר הם רק חלק מהיתרונות. הוסיפו לכך את העובדה שבטון חומר חזק ועמיד ביותר, הרבה מעבר לחומרי הריצוף האחרים, תחזוקתו קלה מאד וניתן להתאים את צבעו לכל גוון בהתאם לעיצוב הבית. והנה בקצרה שלבי תהליך העבודה:

  • בראש ובראשונה, כמו בכל מוצר ומבנה, אנו נקים את התשתית והיסודות, בעזרת מכשיר לייזר המשמש כפלס מדויק ביותר אנו נשטח את הרצפה ונפרוס רשת ברזלים עליה ניצוק את הבטון.
  • הליקופטר הוא לא רק מילה נרדפת למסוק, מכשיר ההליקופטר הוא מכשיר אשר עושה פוליש לבטון בעל רוטור עם להבים ועל כן הוא קיבל את שמו. בעזרת המכשיר אנו נפלש את הבטון ונכין אותו לשלב הבא.
  • לאחר שהבטון יתייבש אנו נחרוץ בו חריצים על מנת שיהיה לו מרווח ולא יתפתחו בו סדקים ולאחר מכן נרטיב את המשטח על מנת למנוע חום קיצוני שלו.
  • הגענו לשלב האחרון בו נצפה את הבטון בחומר הנקרא סילר אשר ייתן לו את המראה המבריק והיוקרתי בגוון שבחרנו ובנוסף יאטום אותו כך שלחות, רטיבות, חיידקים ועובש לא יוכלו לפגוע בו.

זקוקים לרצפת בטון מוחלק? אנחנו כאן בשבילכם

בעזרת המכשור החדיש ביותר ועם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם אנחנו בחברת 'החלקות החלקות' נותנים שירותים של כל סוגי החלקות בטון ובעיקר החלקות רצפת בטון מחיר נוח לכל כיס. החברה חרטה על דגלה את ערכי האחריות, האמינות והמיומנות כערכים עליונים וכבר מעל 20 שנה, אלפי לקוחות מרוצים ופרויקטים רבים מאחורינו. פנו אל המומחים שלנו ונשמח לייעץ לכם ותת לכם עוד עצות מועילות.

ריצוף בטון מוחלק

ריצוף בטון מוחלק עד לא מזמן היה נחשב דבר בלתי נתפס בכל הנוגע לשילובו בעיצובם של בתים, משרדים, גנים וחצרות. אולם, עם התפתחות הטכנולוגיה אנו עדים למגמה הולכת וגדלה של טרנד חדש בעולם העיצוב. אדריכלי נוף, מעצבי ומעצבות פנים ואדריכלים באופן כללי משלבים לאחרונה יותר ויותר עיצובים המשלבים בטון מוחלק. מה שהיה פעם נחלתם של מוסכים, חניונים ומפעלים מגיע אלינו הביתה ומחולל שינוי עצום בתפיסת העיצוב המודרנית.

שימושים של ריצוף בטון מוחלק

ריצוף בטון מוחלק מתאים הן לחללים בתוך הבית או המשרד והן מבחוץ. בעבר ניתן היה לראות משטחי בטון נרחבים באזורים תעשייתיים, חניונים של קניונים ישנים או מוסכים. אולם, בשנים האחרונות התחילו להבין את הפוטנציאל העיצובי ברים, מסעדות ומלונות בוטיק ולאט לאט חדר השימוש בבטון מוחלק גם לבתים פרטיים, חצרות וגנים עם עיצוב תעשייתי. הבטון המוחלק הינו בעל מראה תעשייתי, חדשני ועכשווי אשר יוצר אפקט גולמי מחוספס לעומת הריצוף הקלאסי וניתן לשלבו כקונטרסט עכשווי לריהוט אלגנטי וקלאסי.

השימוש בבטון מוחלק בעיצובים שונים נכנס כל כך חזק לעולם העיצוב עד כדי כך שחברות הצבע המובילות בארץ ובעולם התחילו לייצר צבעים עם גוונים דמויי בטון למי שמעדיף לא להשקיע בתהליך יציקת הבטון אלא לצבוע שיראה "כביכול" שמדובר בבטון. לעומת הצבעים הבאים לדמות בטון, הבטון המוחלק יצוק על השטח ומעליו מוסיפים סילר, חומר אשר אוטם את הבטון ומגן עליו מפני, לחות ורטיבות ובכך שומר עליו מעובש, פטרת ושאר נזקי מזק אוויר. כמו כן, הסילר מכיל את הצבע והגוונים אותם בחרנו והוא זה שמעניק לבטון את מראהו היוקרתי. לאחר תהליך היציקה, בעזרת מכשור חדיש עם טכנולוגיה מתקדמת הבטון עובר החלק אשר נותנת לו את הברק והניצוץ ההופכים אותו ליוקרתי ומדהים ביופיו. תחזוקת הבטון הינה קלה ביותר והוא לרוב יצריך רק מעבר עם מטאטא ושטיפה קלה. מכל אפשרויות הריצוף, הבטון הוא העמיד ביותר והחזק ביותר, מה שיבטיח לנו שנוכל להיות רגועים גם עוד שנים רבות קדימה.

במי לבחור לביצוע ריצוף בטון מוחלק?

ריצוף בטון מוחלק זאת ההתמחות שלנו בחברת 'החלקות החלקות'. כבר מעל 20 שנה שאנחנו מספקים שירות לאלפי לקוחות מרוצים ולא מתפשרים על איכות, מקצועיות ואמינות. צרו עמנו קשר והמומחים שלנו יעזרו לכם לתכנן עיצוב מרהיב לכל חלל שתרצו, פנים או חוץ.

רצפת בטון מוחלקת

רצפת בטון מוחלק מיועדת למגוון שטחים ואזורים – פרטיים ומסחריים כאחד. למעשה, יותר ויותר משפחות ואנשי עסקים מבקשים ליישם פתרון זה, כמו גם לקחת חלק בעיצוב הבטון המוחלק. לצד פתרון מעוצב והרמוני, מומלץ להסתייע בפתרון זה גם בגלל העמידות שלו, המחיר, קצב ההתקנה ועוד. כך או כך, לקבלת מידע נוסף על נושא זה – פנו אל חברת 'החלקות החלקות'. חברה זו הינה מהמובילות בארץ בתחום החלקות בטון. החל מחידוש רצפות בטון, ניסור בטון, סירוק בטון ועד מילוי בטון – צוות עובדי החברה הינם מנוסים ומיומנים.

החלקות החלקות – מיומנים בריצוף בטון מוחלק

לפעמים, שינוי עיצובי קטן בבית פשוט לא מספיק כדי למלא את הצרכים שלנו. כשווילון חדש או צביעת קיר בחלל המשותף אינה מעניקה לנו את שינוי האווירה שבאמת נדרש בבית הישן, כדאי לבצע עבודה מקיפה ויסודית יותר. אחד מהאלמנטים ששווה לנו להתייחס אליהם בתהליך כזה, הוא הריצוף. הוא תופס חלק ניכר משדה הראייה שלנו ומגדיר בצורה ניכרת את האווירה והאסתטיקה של כל חלל וחלל בבית. צוות "החלקות החלקות" ישמח לסייע לך ליישם פתרון איכותי, יעיל ומשתלם שישנה את עיצוב הבית שלך מן היסוד.

בעלי בתים, מעצבי פנים ואדריכלים רבים מתוודעים בשנים האחרונות ליתרונות הרבים שניתן להפיק באמצעות עבודה עם ריצוף בטון מוחלק. כיום, כשהעיצוב המודרני הוא הדומיננטי ביותר בבית הישראלי, רבים מחפשים אחר פתרון הריצוף שיותיר גימור חלק, נקי ומונוכרומטי. הבטון המוחלק, שבעבר שימש רק למבנים תעשייתיים, הופך היום לכוכב של הבתים המעוצבים.

ריצוף חוץ בטון מוחלק

כדי לאפשר לך ליהנות מכל הטוב הזה, הצוות המקצועי של "החלקות החלקות" מקדיש מאמצים ומשאבים רבים כדי לספק לך עבודה באיכות ללא תחרות. עם מעל 20 שנות ניסיון ושורה של לקוחות מרוצים, יש לך את הביטחון והשקט הנפשי בידיעה שהעבודה מבוצעת בידיים נאמנות. למידע נוסף על ריצוף בטון מוחלק ולהצעת מחיר, ניתן לפנות אלינו כעת.

גם לכם מגיעה רצפת בטון מוחלק בבית – החלקות החלקות

חברת 'החלקות החלקות' הינה חברה מובילה בתחום החלקות הבטון. חברה זו, אשר נוסדה לפני מ-20 שנה, מציעה שירות בסטנדרט חסר פשרות, עבודה מקצועית ויחס אישי ואדיב. צוות עובדי החברה הינם מומחים בתחום עיסוקם, והם ישמחו לספק לכם מענה מרשים – בהתאם לדרישותיכם.

בטון מוחלק לבית פרטי

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

תמונות מהשטח

ריצוף בטון מוחלק לבית ולחצר

לאילו מטרות תרצו עבודת ריצוף בטון מוחלק? עבודה חשובה זו מתאימה למגוון צרכים ודרישות: עבור רצפות בשטח עבודה, חצרות וגינות, מדרגות ועוד. כך או כך, כדי להבטיח עבודה בסטנדרט הגבוה ביותר, אתם מוזמנים לפנות אל חברת 'החלקות החלקות'. חברה זו, אשר הוקמה לפני יותר מ-20 שנה, הינה מהמובילות בארץ בתחום החלקות הבטון. עובדי החברה מציעים עבודה מקצועית ואיכותית, ומעניקים יחס אישי ואדיב לקהל לקוחותיהם.

רצפת בטון מוחלק ברמה הגבוהה ביותר

בשנים האחרונות, העיצוב המודרני כובש את בעלי הבתים הישראליים. כולם רצים אחרי המראה האסתטי והמוקפד שמשדר בכל ההיבטים ניקיון ויוקרה. הקווים החלקים, משטחי הצבע האחידים והגימור המבריק של הבטון המוחלק יכולים להעניק לכל בית את המראה המאופק והמפואר שתמיד חלמת עליו. כדי להבטיח שהעבודה תבוצע על הצד הטוב ביותר, "החלקות החלקות" מעמידה לרשותך צוות מנצח המתמחה בביצוע עבודות בטון מוחלק. לא סתם הפך הבטון המוחלק לאחד מחומרי הגלם הנחשקים ביותר עבור בתים פרטיים כיום. יותר ויותר מומחים בתחום העיצוב למדו מניסיונם לאילו תוצאות ניתן להגיע עמו. האפשרויות המגוונות שאפשר ליישם עם רצפת בטון מוחלק ותהליך ההתקנה הנוח במיוחד, הפכו את הבטון המוחלק לבחירה פופולרית מאי פעם.

למעלה מ-2 עשורים של נסיון בתחום - ריצוף בטון מוחלק

אם בעבר ראינו רצפת בטון מוחלק בעיקר בחניונים ובמפעלים, כיום ניתן ליישם אותם בכל מרחב. רבים בוחרים להשתמש בבטון מוחלק דווקא לריצוף חצרות, גינות ושטחי חניה בבית הפרטי. כך ניתן ליהנות ממספר יתרונות משמעותיים. ראשית, הבטון המוחלק מועשר במגוון תוספים שהופכים אותו לחזק ועמיד לאורך זמן. בנוסף, שכבת הסילר המיושמת מעליו אינה מאפשרת ללחות ופגעי מזג האוויר להגיע אל הבטון. משמעות הדבר בפועל היא שגם לאחר שנים של חשיפה מתמדת לתנאי הסביבה, משטח הבטון יישאר מבריק, חלק ונטול פגמים. מעבר לעבודות הניקיון השוטפות, לא תידרש ממך כל עבודת תחזוקה מסובכת או יקרה. כך, אנו יכולים לטפל בריצוף פעם אחת ולהתנהל בראש שקט למשך שנים עם החצר שלנו.

בחירה אידיאלית בריצוף בטון מוחלק בכל מסגרת תקציב

על אף כל היתרונות הללו והתדמית היוקרתית שמגיעה עמה, רצפת בטון מוחלק אינה מהווה פתרון יקר במיוחד. תהליך העבודה הוא פשוט ומהיר והעלות למטר היא משתלמת. אם נשווה את העלויות שייגבו מאיתנו עבור בטון מוחלק עם פתרונות ריצוף אחרים, נראה שהמספרים מדברים בעד עצמם. הצוות המקצועי שלנו ב"החלקות החלקות" ישמח לסייע לך להתאים את הפתרונות המדויקים ביותר לצרכים, ההעדפות והתקציב שלך ולאפשר לך לחולל שינוי מרגש בביתך. לקבלת ייעוץ ולהזמנת שירות, הצוות שלנו ממתין לפנייתך.

מחפשים מגע חלק ומבריק בכל הבית? רצפת בטון מוחלק

יש משהו בפיניש המבריק והקווים הנקיים של הבטון המוחלק שקשה להישאר אדישים בפניו. מדובר במראה מרשים שאומר כולו פאר. מעבר לעובדה שהוא מעניק אווירה יוקרתית ונקיה לבית, הוא מעניק לך את הביטחון שהמראה הזה יישמר לאורך זמן מבלי להשתעבד לרצפה שלך. להבדיל מחומרי גלם יוקרתיים אחרים כמו אריחי אבן או שיש, ריצוף בטון מוחלק לא צריך ללטש או לקרצף לאורך השנים. הסילר החזק והתוספים המובנים בבטון ישמרו אותו במצב אופטימלי למשך שנים רבות. המראה המבריק ימשיך לשרת אותך גם לאחר חשיפה ממושכת לפגעי מזג האוויר ומלבד מעט ניקיון בסיסי, לא יידרש כל מאמץ מצידך כדי לשמור על הריצוף שלך.

היכן ניתן לבצע ריצוף בטון מוחלק?

באמצעות ריצוף בטון מוחלק, נוכל ליצור סביבה דקורטיבית, ייחודית ומרשימה ביופייה. מתעניינים גם אתם בעבודות ריצוף באמצעות בטון מוחלק? בצדק! ראשית, נציין כי בבטון מוחלק, הכוונה היא לחומר גלם נפוץ, אשר עבר עיבוד מיוחד – והמראה הסופי שלו הינו אחיד ומוקפד. למעשה, מדובר בתחליף לאריחים – בין אם בתוך מבנה ובין אם מחוצה לו, כאשר את הבטון הרטוב מחליקים על ידי מכשיר ההליקופטר. זאת, על מנת ליצור את הנראות האסתטית והאחידה.

שדרוג בטון בכל מקום

ביכולתו של הבטון המוחלק לשדרג כל מקום בו הוא מותקן.  באילו מקומות מדובר? נציין מספר דוגמאות בולטות: ריצוף החניון על יד בטון מוחלק הוא המענה המושלם – בכך אין כל ספק. ראשית, מדובר בפתרון עמיד בפני שפשופים ונפט. בנוסף, מענה זה מחזיק בברק באופן קבוע. כמו כן, הוא מגן בפני שריטות, מספק משטח נוקשה, הוא איננו דוהה, הוא מונע סימנים של גלגלי המכוניות ועוד. מרכזי קניות רבים מתקינים בשטחים שלהם בטון מוחלק. מדוע? ראשית, משך הריצוף הינו יעיל וזריז. בנוסף, ייבוש הבטון וקבלת המראה האחיד והסופי איננו ארוך. כמו כן, הבטון המוחלק מספק נראות אסתטית ברמה גבוהה.

גם אם אתם רוצים בטון מוחלק על ריצוף קיים - החלקות החלקות

לאורך השנים האחרונות, ניתן לראות ביותר יותר מקומות שמשתמשים בבטון מוחלק. מדובר בפתרון ריצוף איכותי ויעיל – ואתם מוזמנים לפנות אל חברת 'החלקות החלקות' לפרטים נוספים. חברה מובילה זו משרתת את קהל לקוחותיה על הצד הטוב ביותר, הן מהמגזר העסקי והן מהמגזר הפרטי.

רצפת בטון מוחלק – למגוון מטרות

רצפת בטון מוחלק – מדובר באחד הפתרונות המומלצים והפופולריים ביותר בשנים האחרונות. רבים מסתייעים בפתרון זה, למגוון מטרות: בין אם אתם גרים בבניין דירות גבוה ובין אם אתם גרים בבית פרטי, כדי בכדי שניתן יהיה להגיע אל מקום מגוריכם בקלות, רצוי לשדרג ולשפץ את שביל הגישה. פעולה זו כוללת, בין היתר, את השימוש בבטון מוחלק. כך, תצרו גישה יעילה ונוחה – כמו גם נראות אסתטית מרשימה. כאשר מזג האוויר הופך לנעים ואביבי, אנו נרצה לבלות יותר ויותר זמן בחוץ, תחת קרני השמש החמימות. בהתאם, רצוי לבצע את ההתאמתות הנדרשות במרפסת הבית או המסעדה. כך תוכלו לארח קרובי משפחה, חברים או לקוחות – ולהעניק להם חוויה בלתי נשכחת. אם אתם נוהגים לארח בתדירות גבוהה, אתם וודאי תשקיעו משאבים בנראות הנכס שלכם – כולל הגינה והחצר הצמודים למבנה. כך, תיהנו יחדיו באוויר הפתוח, מוקפים בטבע ירוק – ועל רצפה נוחה ועמידה.
שקופית קודמת
שקופית הבאה

עוד בנושא

בטון מוחלק לבית

בטון מוחלק לבית הוא לוקסוס אשר לא שמור לעשירון העליון בלבד. הטרנד העכשווי הכי לוהט בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות בשנים האחרונות הוא תחום הבטון המוחלק.

קרא עוד »
עלות בטון מוחלק

כמה יעלה לנו בטון מוחלק?

עלות בטון מוחלק נקבעת על פי פרמטרים שונים ביניהם: כמות העבודה, מיקומה, הרכב התערובת, הדקורציה עבורו ועוד. בטון מוחלק מועדף רבות על ידי בעלי נכסים

קרא עוד »
×

שיחת ווטסאפ

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן