צבעים לבטון מוחלק

אם תערכו בדיקה במקומות שנבנו לפני כמה עשורים, כנראה ותגלו שהבטון שימש בעיקר עבור המבנה עצמו ולא עבור אלמנטים של עיצוב כמו ריצוף. למעשה, השימוש עם רצפת בטון היה נפוץ בעיקר במקומות כמו חניונים, מפעלים וכדומה אשר בהם העיצוב לא חשוב. אולם, הטכנולוגיה התקדמה מאוד בתחום, וכיום באמצעות מכשור מיוחד ניתן להחליק את הבטון וליצור רצפת בטון מוחלק נאה שיכולה להתאים עבור ריצוף פנים וחוץ בכל בית. חברת החלקות החלקות הינה אחת החברות המובילות ביישום של בטון מוחלק, והיא מבצעת עבודות בטון מוחלק במגוון רחב של צבעים וצורות.

צבעים לבטון מוחלק – כיצד עושים זאת?

הוספת צבעים לבטון מוחלק היא דרך מעולה לשיפור היופי הטבעי של משטחי בטון אפרוריים. כיום ניתן למצוא בטון מוחלק במגוון רחב של צבעים וגוונים, וכך כל אחד יכול להתאים את הבטון ולצבע שיתאים בצורה הטובה ביותר עבור מראה הבית שלו. בכדי ליישם בטון מוחלק משתמשים עם צורב בטון אשר גורם לחספוס של השטח. בלי ביצוע הצריבה הצבע לא ייספג כמו שצריך בבטון. לאחר שהחומר מוכן ניתן ליישם אותו בכל מקום שרוצים בדיוק כמו כל בטון מוחלק אחר.

 

היכן רוכשים בטון מוחלק בצבעים?

אם אתם מחפשים חברה מקצועית שתבצע עבורכם עבודות בטון מוחלק צבעוני אצלכם בבית – כדאי שתכירו את חברת "החלקות החלקות" המתמחה בבטון מוחלק. אנשי המקצוע של החברה מחזיקים בידע ובניסיון רב בצביעה ויישום של בטון מוחלק, והם יוכלו לבצע עבורכם את העבודה בצורה המקצועית ביותר. תוכלו לבחור צבע וגוון מתוך מגוון רחב של צבעים, ובכך למצוא את הצבע שיתאים בצורה הטובה ביותר עבור המקום שאותו אתם רוצים לרצף באמצעות הבטון המוחלק הצבוע. אצלנו הוספת הצבע לבטון מתבצעת באמצעיים המתקדמים ביותר בכדי לוודא שהצבע ייספג בבטון בצורה המיטבית, והוא יישאר עמיד וחזק לאורך זמן. אז אם גם אתם רוצים להתחיל פרויקט עם בטון מוחלק צבעוני ורוצים להגיע אל התוצאות הטובות ביותר – פנו עוד היום אל מוקד שירות הלקוחות של "החלקות החלקות", ואנו נשמח לעמוד לשירותכם!

 

צבעים לבטון מוחלק

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

תמונות מהשטח

עוד בנושא

בטון מוחלק חוץ

בטון מוחלק לחצרות

אם בעבר הלא-רחוק שימש הבטון רק כחומר בסיס לבנייה של שכבות פנימיות ונסתרות של המבנה, כך שרק מבנים כמו מבנים תעשייתיים אשר בהם לא נתנו

קרא עוד »
אריחי בטון מוחלק

אריחי בטון מוחלק

אחד הדברים החשובים ביותר לכל מי שמתעסק בעולם העיצוב, הוא היכולת להתחדש ולהכיר מוצרים חדשים כל העת. למעשה, גם בעולם העיצוב כמו בתחומים אחרים מי

קרא עוד »
×

שיחת ווטסאפ

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן