מדרגות בטון מוחלק

מדרגות בטון מוחלק היא הבחירה הראשונה של אנשים בשנים האחרונות. הבטון המוחלק שבימים עברו היינו רגילים לראות רק בחניונים, מוסכים ושאר מבנים תעשייתיים היום משולב בעיצוב של מלונות בוטיק, מסעדות, משרדים ובתים פרטיים. כיום, הבחירה הראשונה והאטרקטיבית ביותר של מעצבי פנים ואדריכלים ברחבי העולם ולא בכדי, החומרים זולים יותר, זמן העבודה קצר בהרבה והמראה שלו פשוט מדהים. אז למה בכלל לבחור בחומר הנפלא בבניית מדרגות? כל זה ועוד במאמר שלפניכם.

הסיבות למדרגות בטון מוחלק

בעוד שרבים נוטים להתרכז באלמנטים כגון הריצוף, הקירות, החלונות והריהוט בעיצוב הבית, מדרגות בטון מוחלק שלא בצדק מקבלות פחות חשיבות וחבל. המדרגות הן חלק בולט ביותר לרוב במרכז הבית אשר תופס תשומת לב רבה. בניגוד למבנים ציבוריים כגון בתי חולים, קניונים או בנייני משרדים בהם המיקוד יהיה על הבטיחות שמצריכות המדרגות בבתים פרטיים הדגש גם יהיה על בטיחות כמובן, אבל לא פחות על העיצוב.

מדרגות בטון מוחלק – יתרונות

השימוש בבטון כחומר גלם פותח לנו עולם שלם של אפשרויות. עם הטכנולוגיה המתקדמת בימינו ניתן לעצב מדרגות בטון עם עיטורים שונים, סגנונות עיצוב ובמגוון רחב של צבעים וגוונים. מדרגות הבטון נותנות מראה עכשווי המשתלב עם העיצוב המסורתי, מה שהופך את העיצוב למודרני בשילוב עם קלאסי. בנוסף, ניתן לשלב במדרגות הבטון אלמנטים מחומרים שונים כגון עץ ומתכות כמו נחושת, ברונזה, עופרת או ברזל. גם בפן הבטיחותי מדרגות הבטון יהיו עדיפות על החומרים האחרונים שכן הן תצענה אחיזה טובה יותר של כף הרגל, החיכוך שהן יצרו יצמצם את הסיכוי להחלקה וכמובן שבשילוב נכון של מעקה הן יעניקו בטיחות מקסימלית ליושבי הבית, דבר חשוב ביותר בבתי אב בהם יש ילדים או קשישים.

נסכם ונאמר שהן מבחינת העיצוב והיכולת לגוון ולשלב את הבטון עם חומרים אחרים והן מבחינת הבטיחות, המענה הטוב והנכון ביותר וכמו גם העכשווי והמודרני ביותר הן מדרגות בטון.

מדרגות בטון מוחלק – על בטיחות ועיצוב אסור להמר

לחברת 'החלקות החלקות' למעלה מעשרים שנות ניסיון ואלפי פרויקטים באמתחתה. החברה מתמחה בתכנון ובניית מדרגות בטון מוחלק וכמו כן ריצוף ויציקת בטון. אנו עובדים עם המכשור המתקדם ביותר ומבצעים את העבודה בזריזות אך מבלי לפגוע כמובן באיכות. צרו עמנו קשר ונשמח לחזור ולייעץ לכם במהרה.

מדרגות בטון מוחלק – פתרון נוח ומותאם לתקציב

על אף המראה היוקרתי שמעניקות מדרגות בטון מוחלק לבית, לא מדובר בפתרון יקר כלל. בתהליך התקנה מהיר ופשוט יחסית ובעלויות משתלמות, יהיה באפשרותך להעניק למדרגות שלך מראה מודרני ומוקפד. צוות "החלקות החלקות" ישמח ללוות אותך לכל אורך התהליך ולספק לך שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. למידע נוסף על התהליך, לייעוץ לקראת השיפוץ או הבנייה המתקרבת ולקבלת הצעת מחיר, ניתן להשאיר פרטים באתר כעת.

בניית מדרגות בטון מוחלק אצל החלקות החלקות – לקבל מענה על הצד הטוב ביותר

כיום, ניתן לבצע עבודות מגוונות עם בטון מוחלק – כאשר מדרגות הינה דוגמא בולטת. לקבל פרטים נוספים בנושא, תוכלו לפנות אל חברת 'החלקות החלקות'. חברה זו הינה מהמובילות בארץ בתחום החלקות הבטון. עובדי החברה הינם מנוסים, מיומנים, פועלים בפריסה ארצית ומספקים יחס אדיב ללקוחות.

מדרגות בטון מוחלק – הכוכבים בעולם העיצוב

ללא כל ספק, מדובר באחד מהכוכבים הבולטים ביותר של עולם העיצוב כיום. כשהעבודה נעשית על ידי מקצוענים מיומנים, בטון מוחלק עשוי להיראות כאילו רצפת הבית כולה ניצבה באבן או בשיש. עם גימור מבריק ויוקרתי, טווח רחב של גוונים והמראה המונוכרומטי והחלק, קשה מאוד להתעלם ממנו. כדי ליהנות מכל היתרונות שניתן להפיק עם מדרגות בטון מוחלק, אמנם, חשוב לבחור באיש המקצוע המתאים.

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

תמונות מהשטח

בניית מדרגות בטון מוחלק אצל חברה מנוסה

כדי לעלות על המדרגות להצלחה, חשוב קודם כל לעצב אותן ולהקפיד על הפונקציונליות שלהן. בין אם מדובר במדרגות בתוך ביתכם הפרטי או במשרד, המדרגות המחברות בין קומה אחת לשנייה בבניין ובין אם מדובר בסוגי מדרגות אחרים – ניתן לעצב אותן כראוי. כיצד? עם מדרגות בטון מוחלק. כעת, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת 'החלקות החלקות'. חברה מובילה זו מתמחה למעלה מ-20 שנה בתחום החלקות הבטון. לאורך השנים, שירתו עובדי החברה לקוחות רבים – הן מהמגזר הפרטי והן מהמגזר העסקי.

מדרגות בטון מוחלק לגימור שנשמר לאורך זמן

בתהליך קבלת ההחלטות שלנו במהלך בנייה או שיפוץ, אחד הדברים שאנו מחפשים זה שקט נפשי. אנו רוצים לבחור בפתרונות אמינים שלא ייגבו מאיתנו מאמצים מיותרים או עלויות שיהיה קשה לעמוד בהן בהמשך. במובן הזה, מדרגות בטון מוחלק מספקות מענה אמין במיוחד. הבטון המוחלק ישמור אל המראה החלק והמבריק שלו למשך שנים רבות. ככל שייעשה שימוש בסילר ברמה גבוהה ועבודת האיטום תיעשה על ידי מקצוענים, כל שיהיה עליך לעשות כדי לטפח את משטחי הבטון זה רק להעביר סמרטוט מפעם לפעם.

מדרגות בטון מוחלק - רק אצל המקצוענים

מדי יום ביומו, בצעד אחר צעד, דורכות הרגליים שלנו על מדרגות הבית. בין אם הן ממוקמות בתוך הבית או ביציאה ממנו, בחדר המדרגות המשותף או בגרם הפנימי אל חדרי השינה, אנו עושים בהן שימוש קבוע. על אף שלא תמיד אנחנו נותנים על כך מספיק את הדעת, אין ספק שהן תופסות חלק ניכר משדה הראייה שלנו ולכן, יש להן ערך עיצובי רב. כדי להתאים אותן באופן אופטימלי לקו האסתטי בביתך, "החלקות החלקות" מזמינה אותך ללמוד על מגוון האפשרויות שניתן ליישם במדרגות שלך עם בטון מוחלק.

כדי להנות ממוצר איכותי, זה הזמן לפנות למקצוענים

מדרגות מקרבות אותנו ליעד בהצלחה, ביעילות ובנוחות. מעבר לשימוש הפונקציונלי שלהן, על המדרגות גם להשתלב כראוי במרחב בו הן נמצאות. כלומר, הנראות האסתטית של המדרגות היא חשובה לא פחות מהפונקציונליות שלה. לשם כך, ובבואכם להתעניין בכל הנוגע אל מדרגות בבית או במשרד, יש לשקול את הפתרון הבא: מדרגות בטון מוחלק. מעוניינים גם אתם בפתרון זה? בצדק! נציין, כעת, מספר נקודות חשובות על נושא זה: האם המדרגות אמורות לחבר בין קומה אחת לשנייה בבניין משרדים? האם הן יחברו בין מפלסים בתוך בית פרטי? או שמא הן מיועדות לאזור לא מקורה – מחוץ לנכס? בתור התחלה, חשוב להחליט מהו מיקום המדרגות. כמו כן, חשוב לא פחות לבחור בעיצוב המדרגות – כאשר בטון מוחלק הינו פתרון יעיל ביותר. זאת משום שניתן לעצב אותו בהצלחה בהתאם לטעמכם האישי. יש לפנות אל חברה מקצועית שתסייע לכם בהתקנת המדרגות ותבצע את החלקת הבטון כהלכה. לאור נקודות אלו ואחרות, תתקבל התוצאה המרשימה ביותר – ולשביעות רצונכם. בהצלחה!

בטון מוחלק לבית פרטי - תנאי בסיסי

בשנים האחרונות, הסגנון האקלקטי הופך לטרנד חם בעיצוב הבית. מעצבים ואדריכלים משלבים אלמנטים ממגוון סגנונות עיצוב ויוצרים קו אסתטי יצירתי ועשיר שיאפיין את ההעדפות והאופי של הדיירים באופן אופטימלי. שילוב אלמנטים תעשייתיים הוא חלק בלתי נפרד מהמגמה הזו ולכן, בטון מוחלק הפך כיום לחומר גלם פופולרי מאי פעם לבית הפרטי. חברת "החלקות החלקות" מעמידה לרשות לקוחותיה פתרונות בטון מוחלק בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הצוות שלנו ילווה אותך לכל אורך התהליך ויסייע לך ליהנות מתוצאות מיטביות.
שקופית קודמת
שקופית הבאה

עוד בנושא

בטון מוחלק לבית פרטי

רצפת בטון מוחלק

כאשר מדובר בריצוף הבית, הגינה, המשרד או כל משטח אחר, רצפת בטון מוחלק מחיר הזול ביותר וזמן העבודה הוא הקצר ביותר. בטון מוחלק הוא הטרנד

קרא עוד »
×

שיחת ווטסאפ

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן