החלקת ביטון – כל מה שצריך לדעת על מה המחיר

החלקת בטון מחיר נקבע על פי סוג השירות הנדרש. כך על ידי גודל השטח היצוק, סוג ההחלקה, כמות הדוגמאות ועוד. התעריפים המקובלים נעים בין כ-100 ₪ למ"ר ועד ל-300 ₪.  משטחי בטון מוחלק מתאימים לגינות וחצרות, וכמובן, גם לחללים פנימיים. הם בעלי תכונות נהדרות ולכן, מבוקשים מאוד בעידן המודרני. חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

החלקת בטון מחיר – זול, יחסית, לריצוף

החלקת בטון מחיר הוא בין הזולים שבנמצא. בנוסף, הם קלים לתחזוקה ולניקוי. המשטחים הנוצרים נאים למראה עם גוונים ודוגמאות מלהיבות.  היישום עצמו מהיר וקל יחסית. תערובת הבטון שונה מזאת הנדרשת ליציקות רגילות. יש בה מלט וחול בכמות גדולה יותר מה שמאפשר עיבודו בצורה קלה ונוחה. היתרון הנוסף הוא שהיא מונעת סדקים. חומר זה משתלב נהדר עם חומרים אחרים בהם משתמשים בתוך בתים ומחוצה להם. כך, מתכת, עץ, זכוכית, בד, קש, פלסטיק וכדומה. המגוון הרחב של צבעים ודוגמאות מאפשר גמישות רבה למעצבים בעת תכנון הבית ובחירת קו העיצוב היכול להיות כפרי, קלאסי, מודרני  ואחר. בעזרת משטחים חזקים ועמידים אלו ניתן להגיע להרמונית עיצוב מושלמת.

תהליך היציקה

התהליך נעשה בשלבים. במידה וקיים משטח קודם מרוצף – יש לפרקו ולפנות את האריחים. לאחר מכן יש להכין משטח ישר, מהודק ונקי. בשלב הבא יוצקים ומפלסים. פילוס של משטחים חיצוניים נעשה עם שיפוע בן 2% לניקוז יעיל של מים. יש להמתין עד לייבוש ואחר כך מפזרים בצורה ידנית אבקה מקשרת בעלת גוון רצוי. בשלב הבא מחליקים עם הליקופטר שהינו מכשיר בעל כנפיים ולהבים המבצעים בפועל את הליטוש. כאן אף, ניתן לצייר דוגמאות. לבסוף מבצעים חיתוכים למניעת סדקים ומורחים סילר לטובת החלקה ועמידות החומר.

שירות עם צוות מיומן

חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, גימור מושלם, עמידה בלוח זמנים ומחירים נוחים. כל אלו בחבילה אחת אותה מגיש צוות מיומן עם הנהלה קפדנית. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר וישמחו לשרת כל לקוח.

החלקת בטון מחיר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

תמונות מהשטח

עוד בנושא

שביל בטון מוחלק

שביל בטון מוחלק

הדבר החם ביותר כיום בעולם עיצוב הפנים הוא החלקות בטון. אם בעבר הדרך הפופולרית ביותר לריצוף הייתה באמצעות מרצפות כמו שיש או קרמיקה, כיום בטון

קרא עוד »

מדרגות בטון מוחלק

מדרגות בטון מוחלק היא הבחירה הראשונה של אנשים בשנים האחרונות. הבטון המוחלק שבימים עברו היינו רגילים לראות רק בחניונים, מוסכים ושאר מבנים תעשייתיים היום משולב

קרא עוד »
×

שיחת ווטסאפ

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן