החלקת בטון – למה זה נועד?

החלקת בטון נועדה ליצירת משטח חלק, חזק ונאה. הבטון אותו יוצקים הינו בתערובת המאפשרת עיבודו בצורה קלה ונוחה. הוא גם מונע סדקים על המשטח. היישום קל ואינו יקר ,יחסית, להתקנת ריצוף ועוד. חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע רב.

החלקת בטון – תחזוקה קלה למשטח

החלקת בטון מגיעה בשלל גוונים וניתן להוסיף דוגמאות ססגוניות. המשטח שנוצר מתאים לחצרות וגינות כמו גם לתוך הבתים.  הבטון משתלב בצורה נהדרת עם כל החומרים אותם נהוג להוסיף לחללים פנימיים וחיצוניים. בין היתר: עץ, מתכת, בד, זכוכית, פלסטיק, קש ועוד. המגוון הרחב של הצבעים מאפשר גמישות רבה לכל מי שאחראי על העיצוב הכללי של הבית ו/או הגינה. המשטח בטוח לדריכה, עמיד, וניתן לתחזקו היטב על ידי טאטוא או שטיפה במים בלבד. התוצאה היא יצירת חיפוי נהדר ומודרני המתאים לסביבה כפרית, עירונית ואחרת.

יישום מהיר ויעיל

יישום החומר נעשה בצורה מסודרת. במידה וקיים משטח מרוצף יש לעקרו ולפנות את האריחים. בעקבות זאת יש להכין משטח נקי, ישר ומהודק. לאחר מכן יוצקים את הבטון. מדובר על בטון העשוי בתערובת שונה מאשר הבטון אותו יוצקים. כאן מוסיפים מלט וחול בכמויות מדודות למניעת היווצרות סדקים וכדי שהעיבוד יהיה נוח יותר. מפלסים עד לגובה הרצוי. בשבילי ומשטחי חצרות מפלסים עם שיפוע של 2% לניקוז מים. ממתינים לייבוש ואחר כך מפזרים אבקה מיוחדת המקשרת בין חומרים. כאן ניתן לבחור את הגוון העדיף. לאחר מכן מבצעים חיתוכים שנועדו למניעת היווצרות סדקים. בשלב האחרון מורחים סילר אשר תפקידו הוא לייצור מראה חלק ולשיפור עמידות החומרים.

חברה המספקת שירות מעולה

חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי מעולה עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ למתלבטים, ביצוע ברמה גבוהה ועם גימור מושלם, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים וכדומה. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. ברשות החברה תשתית מעולה הכוללת צוותי עבודה מיומנים וחומרים איכותיים. הם ישמחו להעמידה לטובת כל לקוח.

החלקת בטון

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

תמונות מהשטח

עוד בנושא

אריחי בטון מוחלק

אריחי בטון מוחלק

אחד הדברים החשובים ביותר לכל מי שמתעסק בעולם העיצוב, הוא היכולת להתחדש ולהכיר מוצרים חדשים כל העת. למעשה, גם בעולם העיצוב כמו בתחומים אחרים מי

קרא עוד »
×

שיחת ווטסאפ

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן