החלקות בטון – כל השימושים השונים

החלקות בטון יוצרות משטחים חלקים ונאים אותם ניתן לעצב בדוגמאות שונות. מדובר במשטחים חזקים המחזיקים מעמד ללא בלאי. הם נאים ובעלי גוונים רבים מה שמאפשר שילובם בקווי עיצוב מגוונים לבתים. הם מיועדים גם לחצרות וגינות ועלותם התקנתם זולה יחסית לחיפויים אחרים. חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע רב.

החלקות בטון – מבטון משופר

החלקות בטון מיוצרות מבטון בתערובת משופרת  ביחס לתערובת שנועדה ליציקות. מוסיפים בה מלט וחול במינון גבוה יותר מה שמונע סדקים ומסייע לעיבוד יעיל ונוח. בטון מוחלק הינו בעל מראה קלאסי ונקי ויכול להשתלב היטב עם חומרים אחרים בהם נוהגים להשתמש בתוך הבית ומחוצה לו. כך: עץ, מתכת, זכוכית, בד, פלסטיק, חרס ועוד. משטחי הבטון מסייעים ליצירת חללים הרמוניים נהדרים ובעלי אווירה מיוחדת. בגינה הם  מאפשרים העמדת ריהוט, הקמת פרגולה, העמדת מתקני בר בי קיו ומשחקים ועוד. המגוון הרחב של צבעים מאפשר גמישות רבה מאוד לכל מי שרוצה לתכנן את קו העיצוב. תחזוקת המשטח קלה יחסית, ולרוב, נדרש טאטוא או שטיפה עם מים בלבד.

יישום מהיר

יישום הבטון המוחלק נחשב למהיר ביחס לחיפויים אחרים עם אריחים ומרצפות. כאשר קיים ריצף קודם יש לעקרו ולפנותו. לאחר מכן יש לנקות את המשטח שנותר, להדק ולישר. כעת מגיע שלב היציקה ולאחריה פילוס עד לגובה הרצוי. ממתינים לייבוש המשטח ואז מפזרים עליו אבקה מקשרת בגוון הנבחר. הפעולה הזאת נעשית ידנית. לאחר מכן, מבצעים את ההחלקה באמצעות מכשיר הקרוי הליקופטר. הוא בעל כנפיים ולהבים המלטשים את הבטון. בהמשך יש לבצע חיתוכים למניעת סדקים ואז למרוח סילר שנועד להקניית מראה חלק ולשיפור העמידות.

חברה מקצועית

חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, גימור מושלם, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר ועשיר המגיעים מעיסוק בנושא והכרתו לעומק, וכן, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לטובת כל לקוח הנזקק לשירותים אלו.

החלקות בטון

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

תמונות מהשטח

עוד בנושא

שביל בטון מוחלק

שביל בטון מוחלק

הדבר החם ביותר כיום בעולם עיצוב הפנים הוא החלקות בטון. אם בעבר הדרך הפופולרית ביותר לריצוף הייתה באמצעות מרצפות כמו שיש או קרמיקה, כיום בטון

קרא עוד »
×

שיחת ווטסאפ

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן