החלקה של בטון במחיר משתלם במיוחד

הרבה פעמים כאשר אנחנו מדברים על בטון, אנשים חושבים שמדובר על משהו שמשמש בתור חומר בנייה עבור השכבות הפנימיות של המבנה, ולא משהו שיכול גם לשפר את הנראות. אז נכון, ככה המצב היה רק לפני כמה שנים, אך כיום המצב השתנה לחלוטין ובעזרת פעולה של החלקת של בטון ניתן ליצור בטון חלק ונאה אשר מאפשר למשל לרצף אתו את הבית בצורה מדהימה. חברת "החלקות החלקות" מבצעת החלקת בטון והיא מתקינה רצפת בטון מוחלק עבור לקוחות שמבינים את היתרונות הרבים של ריצוף בטון על פני אפשרויות ריצוף אחרות שקיימות בשוק כמו שיש או קרמיקה.

 

 למה צריך לבצע החלקת בטון?

הבטון הגולמי הוא חומר אפור ומחוספס אשר לא ניתן לרצף אתו מקומות שבהם המראה החיצוני חשוב. ולכן, גם אם תמצאו רצפת בטון במבנים ישנים, בדרך כלל יהיה מדובר על חניונים או מפעלים או כל מקום אחר שבו אין חשיבות לעיצוב. אולם כיום, ניתן להפוך את הבטון לחלק ואסתטי, להוסיף לו צבעים וגוונים שונים, ולהפוך אותו להיות ריצוף מעולה. למעשה, לריצוף באמצעות בטון מוחלק יש כמה וכמה יתרונות:

  • מדובר על ריצוף חזק ועמיד שיכול להחזיק מעמד היטב גם מחוץ לבית, ולא קורה לא כלום גם במקרה של נפילת חפצים כבדים.
  • רצפת בטון מוחלק קלה מאוד לתחזוקה וניתן לנקות אותה עם חומרי ניקיון רגילים שקיימים בכל בית.
  • ההתקנה של רצפת בטון מוחלק היא מהירה יחסית, ובדרך כלל אם לא מדובר על סיפור מורכב התהליך לא אמור לקחת יותר מיומיים שלושה.

זאת בנוסף לעיצוב הייחודי של רצפת הבטון המוחלק אשר מגיעה ללא סימני חלוקה – יש כאלה שיאהבו את זה ויש כאלה שלא, אך אין חולק שמדובר על מראה ייחודי ויוקרתי.

מי מתקין רצפת בטון מוחלק?

רצפת בטון מוחלק היא אמנם לא סיפור ארוך או מורכב במיוחד, אך בהחלט כזה שדרוש מקצועיות והבנה בתחום בכדי לעשות אותו כמו שצריך. חברת "החלקות החלקות" מעסיקה את מיטב אנשי המקצוע בתחום אשר יבצעו עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר. צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!

 

 

החלקת בטון

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

תמונות מהשטח

עוד בנושא

בטון מוחלק

בטון מוחלק

הדבר הכי חם בעולמות העיצוב הוא ללא ספק הבטון המוחלק. אם היינו שואלים מישהו לפני כמה שנים אודות רצפת בטון, הוא היה אומר מיד שמדובר

קרא עוד »
×

שיחת ווטסאפ

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן