ריצוף של ביטון – איזה סגנונות קיימים?

ריצוף בטון מוחלק מבוקש ופופולארי מאוד בזכות המראה הנהדר שלו ושפע של יתרונות נוספים. הוא חזק, עמיד לשנים, בטוח ונוח לדריכה, קל לתחזוקה  וזול, יחסית, לריצוף עם אריחים. הוא משתלב באופן נהדר עם חומרים אחרים בהם נהוג להשתמש בבית ובגינה. נועד להתקנה בחללים פנימיים ועל משטחים חיצוניים. חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע רב.

ריצוף בטון מוחלק – בגוונים שונים

ריצוף בטון מוחלק ניתן להשיג בגוונים שונים ואף ניתן להטביע עליו דוגמאות דקורטיביות שונות. כל האפשרויות הללו מאפשרות גמישות רבה לכל ארכיטקט ובעל בית אשר רוצים לבחור את קו העיצוב המתאים. הוא ישתלב היטב בסגנון מודרני, אקלקטי, קלאסי, כפרי ועוד. ניתן להוסיף לידו חפצים ופריטים, ריהוט, מעקות ואלמנטים נוספים העשויים עץ, מתכת, אבן, זכוכית, קש, בד, חרס ועוד. במשטחים חיצוניים ניתן להתקין עליו פרגולות, ו/או מטבח חיצוני לבר בי קיו, מתקני משחקים וכדומה.

יישום מהיר

רצפת בטון מוחלק מיישמים ללא קושי, במהירות ובעלויות נמוכות, יחסית, לריצוף מאבן או קרמיקה. במידה וקיימת רצפה קודמת יש לפרקה ולפנות את האריחים. לאחר מכן יש ליישרה, להדקה ולנקותה מחומרי בניין מיותרים. השלב הבא הינו היציקה. התערובת עשויה מהרכב מיוחד הכולל מלט וחול בכמות גדולה. היא מונעת סדקים וניתן לעבדה ללא קושי. יש לפלס את החומר. במקומות חיצוניים מקפידים על שיפוע קל של 2% לטובת ניקוז מים. לאחר מכן, ממתינים לייבוש כמעט מלא. עכשיו מפזרים ידנית אבקה מקשרת. כאן ניתן לבחור את האבקה עם הגוון הרצוי. בהמשך מחליקים את הבטון עם הליקופטר שהינו מכונה הכוללת כנפיים ולהבים המבצעים את הליטוש. לסיום מבצעים חיתוכים למניעת סדקים ומורחים סילר שנועד לאיטום ושיפור עמידות.

שירות מקיף מחברה מקצועית

חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי ומקיף המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ביצוע נקי עם גימור מושלם, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר וספקו שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו לשרת נוספים.

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

תמונות מהשטח

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן