איך נחליק בטון עם הליקופטר?

החלקת בטון בהליקופטר מייצרת משטח חלק ונאה מאוד. היתרונות של בטון מוחלק באים לידי ביטוי גם במה שנוגע למראה נאה, צבעים מגוונים, דוגמאות יצירתיות ועוד. המשטח קל ליישום, יחסית, לחיפויים מרוצפים, קל לתחזוקה ועמיד לאורך זמן. הבחירה של בעלי הבית לעיצוב המשטח נעשית על פי שיקולים של צרכים, רצונות טעם אישי ועוד. חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע רב.

החלקת בטון בהליקופטר – תהליך מסודר

החלקת בטון בהליקופטר היא אחד השלבים הנדרשים. במידה וקיים משטח קודם מרוצף, יש לעקור את המרצפות ולפנותם. יש לייצור משטח נקי, ישר ומהודק לטובת יציקה מוצלחת. בשלב הבא יוצקים את הבטון. מדובר בבטון המורכב מתערובת שונה מזה המיועד ליציקות בניין. יש בו כמות גדולה יותר של מלט וחול מה שמאפשר עיבודו בקלות יחסית ובנוחות. התערובת הזאת גם מונעת היווצרות סדקים. לאחר היציקה יש צורך בפילוס. פילוס שבילי ומשטחים חיצוניים נעשה עם שיפוע של 2%  לטובת ניקוז יעיל. ממתינים לייבוש ולאחר מכן מפזרים באופן ידני אבקה מיוחדת המקשרת בין החומרים המגיעים אחר כך. בוחרים את האבקה עם הגוון הרצוי. לאחר מכן מתחיל תהליך ההחלקה המתבצע באמצעות הליקופטר בעל כנפיים ולהבים המיועדים למשימה זאת. בסוף התהליך מבצעים חיתוכים למניעת סדקים ומורחים סילר שהינו חומר להחלקה ולשיפור עמידות.

יתרונות לבטון מוחלק

לבטון מוחלק קיימים יתרונות רבים. הוא משתלב נהדר עם סוגי חומרים בהם משתמשים בתום בתים ובחצרות. כך עץ, מתכת, זכוכית, בד, קש, פלסטיק, חרס ועוד. המגוון הרב של הצבעים והדוגמאות מאפשר חופש יצירה לתכנון מגוון. כך בהתאמה לקלאסי, כפרי ואחר. המשטח הנוצר עמיד וקל לתחזוקה ויש לנקותו עם טאטוא או מים עם או ללא חומרים.

שירות מקיף

חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, גימור משולם, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לכל לקוח חדש.

החלקת בטון בהליקופטר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

תמונות מהשטח

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן